عصر خودرو

در همایش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری مطرح شد;

استقبال برندهای معروف خدمات گردشگری از سرمایه‌گذاری در ایران

عصر بازار- به گفته دبیر همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، در همایشی که در جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی در بخش گردشگری برگزار می‌کنیم، برندهای معتبر گردشگری دنیا برای سرمایه‌گذاری در دنیا اقدام کرده‌اند.

استقبال برندهای معروف خدمات گردشگری از سرمایه‌گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایسنا، غلام حیدر ابراهیم بای سلامی در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی که امروز یازدهم مهرماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شد، اظهار کرد: این همایش برای ساماندهی به وضعیت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ و مطرحی که در سه سال گذشته با آنها وارد مذاکره شده‌ایم تشکیل می‌شود و خوشبختانه در این همایش از استقبال برندهای معتبر برخوردار بوده‌ایم.

    وی اظهار کرد: اکنون به دلایل مختلف بازار گردشگری در ایران سنتی، محدود و پراکنده است. البته اکنون حرکتی آغاز شده، ولی باید تلاش کنیم وسعت گردشگری در ایران را گسترش دهیم.

    دبیر همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری همچنین بیان کرد: این همایش همچنین در جهت ایجاد درآمدزایی، فقرزدایی، عدالت‌گستری در کنار ابراز هویت ملی و اسلامی جامعه ما ایجاد شده است که یکی از اهداف بزرگ ما بوده است.

    بای سلامی همچنین بیان کرد: ما آماده‌ایم همت خود را برای ایجاد اقامتگاه و ارائه‌ خدمات مختلف در کشور به کار ببندیم.

    وی همچنین گفت: ما از 31 استان کشور آغاز کردیم و با کمک استانداران، شهرداران، مدیران فنی و مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توانستیم طرح 100 هتل،100کسب و کار را فراهم کنیم.

    دبیر همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری همچنین ادامه داد: اکنون 174 پرونده معین با کارشناسی و رویکرد مبتنی بر آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژی جهان ارائه شده است که در حال بررسی هستیم. در نظر داریم ساختن هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را برای ارائه‌ گردشگری و گردش به عنوان یک حق برای همه اجرا کنیم.

    وی همچنین خاطر نشان کرد: در همایش امروز سرمایه‌گذاران از اقصی نقاط کشور آمده‌اند تا در پروژه‌های مشترک با شرکت‌های گردشگری داخلی ما که اکنون آماده به همکاری هستند برای توسعه گردشگری در ایران اقدام کنند. ما از همه کارشناسان دعوت می‌کنیم تا در این جریان به ما یاری برسانند.

    برچسب ها