عصر خودرو

قرارداد ساخت پارکینگ جدید هواپیما نهایی شد

پرواز ۵۶ شرکت هواپیمایی به فرودگاه امام

عصر بازار- معاون هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ۵۶ شرکت هواپیمایی به فرودگاه امام پرواز دارند و از این فرودگاه به ۷۰ مقصد، پرواز داریم.

پرواز ۵۶ شرکت هواپیمایی به فرودگاه امام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فارس، کورش فتاحی امروز در حاشیه مراسم برقراری پرواز تهران -بانکوک ایرلاین تایلند گفت: سیاست فرودگاه امام خمینی به عنوان فرودگاه بین‌‌المللی ایران در اختیار قرار دادن منابع فرودگاهی برای نشنال‌کریرهای دوست است و هدف‌گذاری ما این است که فرودگاه امام را به کشورهای دوست متصل کنیم.

    وی افزود: از ابتدای امسال ایرلاین‌های زیادی فعالیت خود را در فرودگاه امام آغاز کردند امروز هم پرواز بانکوک - تهران تای‌ایروایز راه‌اندازی شد و قبل از این هم بریتیش ایروایز پرواز تهران - لندن را آغاز کرد و ایرفرانس هم وارد عرصه شده است.

    فلاحی ادامه داد: همچنین مذاکراتی با ایرایندیا کورین، ایرلاین انجام داده‌ایم ضمن آنکه مذاکراتی درباره برقراری پرواز بین تهران و مونتال با ایرکانادا انجام شده است.

    معاون هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت:‌امیدواریم بتوانیم منابع و امکانات فرودگاه امام خمینی (ره) که به عنوان پل ارتباطی قوی در اختیار کشورهای دوست قرار دهیم تا فرودگاه امام به بهترین فرودگاه منطقه طبق اهداف سند چشم‌انداز تبدیل شود.

    وی افزود: تیم کارشناسی شرکت شهر فرودگاهی شکل گرفته و مسائل امنیتی، ایمنی، فنی، استانداردسازی و افزایش ظرفیت در حال بررسی و برنامه‌ریزی است.

    فلاحی با تأکید براینکه فرودگاه امام در منطقه رقبای قوی دارد، گفت: باید پتانسیل فرودگاه امام به همه جهان عرضه شود و فرودگاه امام به جایی برسد که همه مردم جهان بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

    معاون هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: با احتساب تای‌ایروایز امروز پنجاه و ششمین شرکت هواپیمایی به فرودگاه امام وارد شد و ما به 70 مقصد پروازی در فرودگاه امام پرواز داریم.

    وی همچنین درباره ترمینال سلام و تکمیل آن بیان کرد: این ترمینال احتیاج به منابع مالی دارد اما جزئیات بیشتر آن را در جلسه‌ای که به زودی با رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد منتشر می‌کنیم  بدانید خبرهای خوبی در این حوزه در راه است.

    فلاحی همچنین گفت: قرارداد ساخت پارکینگ جدید برای فرودگاه امام خمینی (ره) نهایی شده است.

    برچسب ها