عصر خودرو

برقراری اولین پرواز هواپیمایی ملی تایلند به ایران در مسیر بانکوک - تهران

عصر بازار- با نشستن هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۷۷ شرکت هواپیمایی ملی تایلند در فرودگاه امام خمینی (ره) اولین پرواز این ایرلاین به تهران برقرار می‌شود.

برقراری اولین پرواز هواپیمایی ملی تایلند به ایران در مسیر بانکوک - تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فارس، در راستای توسعه خطوط هوایی بین فرودگاه امام و کشورهای منطقه پرواز بانکوک - تهران شرکت هواپیمایی  ملی تایلند لحظاتی پیش با حضور مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و ایرلاین مذکور پرواز این شرکت در فردگاه امام (ره) به زمین می‌نشیند.

    طبق اعلام مدیر خاورمیانه و استرلیا تای‌ایروایز مسیر تهران - بانکوک با بوئینگ 777-200 توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

    پرین یوپراسنت افزود: فعلاً 4 پرواز در هفته در بین تهران - بانکو راه‌اندازی کرده‌ایم و امیدواریم با استقبال مسافران این پروازها روزانه شود.

    مدیر خاورمیانه و استرالیا تای‌ایروایز افزود: امیدواریم برقراری این پرواز آغازی بر توسعه مناسبات اقتصادی دو طرف باشیم.

    بنابراین گزارش، در حال حاضر غیر از شرکت هواپیمایی مذکور، شرکت هواپیمایی ماهان نیز 6 پرواز در هفته در مسیر تهران - بانکوک دارد.

    مدیر خاورمیانه و استرالیا تای‌ایروایز گفت: تای‌ایروایز بیش از 80 مسیر پروازی دارد ضمن انکه 94 هواپیمای ملکی جزو ناوگان این ایرلاین ملی است.

    پرین یوپراسنت اظهار داشت: فعلاً‌ مسیر پروازی ما تهران- بانکوک است اما تلاش می‌کنیم پروازهای فصلی از مشهد به اصفهان به بانکوک و پوکت که مقصد گردشگری خانوادگی در تایلند است برقرار شود.

    برچسب ها