عصر خودرو

دوشنبه این هفته صورت می گیرد؛

رونمایی از دهمین عرضه اولیه امسال فرابورس

عصر بازار- تعداد ۳۱ میلیون سهم شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج دوشنبه هفته جاری در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.

رونمایی از دهمین عرضه اولیه امسال فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، تعداد 31میلیون و 650 هزار سهم شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج با نماد معاملاتی "بکهنوج" روز دوشنبه (12 مهرماه جاری) در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می شود.

    در این عرضه اولیه 15میلیون و 825 هزار سهم به فرایند کشف قیمت و 15میلیون و 825 هزار سهم نیز به معامله گران برخط(آنلاین) اختصاص داده شده و محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب نیز 89 هزار سهم درنظر گرفته شده و به صندوق های سرمایه گذاری هم 89 هزار سهم اختصاص داده شده است.

    این گزارش می افزاید؛ شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج از 12 اردیبشهت سال جاری با نماد " بکهنوج" و سرمایه 63.3 میلیارد تومانی و به عنوان هفتادمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده و سهامدار عمده و 86 درصدی آن آرین ماه تاب گستر است.

    همچنین این شرکت در کیلومتر 15 جاده کهنوج - جیرفت واقع بوده و یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع سیکل ترکیبی با ظرفیت تولید 968 مگاوات است که شامل 2 مجموعه نیروگاهی به نام‌های نیروگاه سیکل ترکیبی کهنوج یک و دو می باشد و ظرفیت هر یک از نیروگاه‌ها نیز 484 مگاوات است.

    گفتنی است؛ عرضه اولیه بیش از 31میلیون سهم شرکت شیر پگاه گلستان در حالی روز دوشنبه این هفته به عنوان یازدهمین دهمین شرکت جدید سال در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود که از ابتدای سال جاری تا به امروز شرکتهای کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز، دامداری تلیسه نمونه، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه گلستان به همراه شرکت بورسی واسپاری ملت با عرضه اولیه سهام وارد بازار شده اند.

    برچسب ها