عصر خودرو

پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری معدن آغاز به کار کرد

عصر بازار- پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری صنایع معدنی با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و ۴۰ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری معدن آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی با حضور بیش از 160 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

    این نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برگزار که در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور مشارکت دارند.

    گفتنی است؛در این نمایشگاه  کشورهای آلمان، دانمارک، برزیل، شیلی، فرانسه، اوکراین، چین،سوئیس، آفریقای‌جنوبی ،نیجریه، اسپانیا، انگلستان و لهستان نوین ترین و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را  در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

    بنا بر این گزارش،هدف اصلی پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری  معرفی پتانسیل های صنعت معدنی مناطق مختلف ایران و دعوت از سفرای کشورهای مختلف اروپائی برای جذب سرمایه گذاری در بخش  صنایع معدنی کشور است.

    مذاکره هیئت بازرگانی، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای مختلف جهان با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و صنعتگران معدنی ایرانی  از دیگر برنامه های این نمایشگاه محسوب می شود.

    با توجه به دراختیار داشتن بیش از 60 میلیارد تن ذخایر مواد معدنی در کشور و نیز ذخایر عظیم انوع سنگ مختلف تزئینی، برگزاری این نمایشگاه فرصتی مغتنم  تا در چهارچوب اقتصاد مقاوتی،تصنعت معدن جایگزین صنعت نفت شود.

    این نمایشگاه  از امروز تا 12 مهرماه از ساعت 10 تا 17 در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها