عصر خودرو

مدیرعامل جدید پتروشیمی بوعلی منصوب شد

عصر بازار- طی حکمی از سوی عادل نژاد سلیم، مدیرعامل هلیدنگ پتروشیمی خلیج فارس، مهدی قارونی به سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا منصوب شد.

مدیرعامل جدید پتروشیمی بوعلی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، درحالی که پتروشیمی بوعلی سینا در تابستان امسال به دلیل حریق گسترده‌ای که تجربه کرد خبرساز شده بود، این مجموعه امروز مدیرعامل جدید خود را شناخت.

    در حکم مدیرعامل جدید بوعلی آمده است:

    نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به مصوبه سیصد و سیزدهمین جلسه هیئت مدیره محترم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به شماره 1103-1-313-95 مورخ 07/07/95 به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا منصوب می­شوید. امید است با توکل بر خداوند تبارک و تعالی، بهره­گیری از عناصر کارآمد و منابع موجود در ساماندهی، رفع موانع و مشکلات موجود، انجام وظایف محوله و تلاش در جهت تحقق اهداف زیر موفق و مؤید باشید.

    -     ترویج و اعتلای ارزش های بنیادین کرامت انسانی و اخلاق اسلامی در تمامی فعالیت­ها به منظور حاکم شدن محیطی شاداب و با انگیزش برای کارکنان.

    -      مدیریت و اتخاذ سیاست­ها، تدابیر و برنامه های جامع عملیاتی مناسب و ویژه جهت بازسازی و راه اندازی سریع واحد پارازایلین.

    -     مدیریت بحران و اتخاد سیاستهای مناسب و مؤثر جهت رفع مشکلات ایجاد شده و اعمال اقدامات پیشگیرانه به منظور رسیدن به شرایط مطلوب.   

    -      ساماندهی و بهینه سازی مدیریت تدارکات جهت تأمین قطعات یدکی مورد نیاز با توجه به شرایط موجود در خصوص بازسازی و احد پارازایلین.

    -      مدیریت و نظارت بر شرایط موجود به منظور آسیب شناسی تأثیرات بحران ایجاد شده در پتروشیمی بوعلی سینا در ابعاد مختلف و تلاش در جهت رفع آنها به ویژه تقویت روحیه سرمایه های انسانی. 

    -     برنامه ریزی کلان و توسعه تکنولوژی­های مورد نیاز و سازگار با محیط زیست در جهت ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات و استفاده مطلوب و بهینه از آن.

    -     مدیریت نظارت بر اجرای اثر بخش دستورالعمل های رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست، بررسی مستمر مشکلات و نواقص ایمنی و اقدام به موقع جهت رفع و به­روز نمودن آنها.

    -     اجرای اثربخش برنامه استراتژیک با بهره گیری از سیاست های کلان راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و روش های علمی روز دنیا به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی سازمانی.

    برچسب ها