عصر خودرو

شفاف سازی "ثتران" در خصوص سود هر سهم سال ۹۵ و ۹۶

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران، در خصوص اطلاعیه منتشره اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال ۹۶ و همچنین کاهش سود هر سهم ۹۵ از مبلغ ۶۸ ریال سود به ازای هر سهم به مبلغ ۱۳۳ ریال زیان هر سهم، شفاف سازی کرد.

شفاف سازی "ثتران" در خصوص سود هر سهم سال ۹۵ و ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ارتباط با کاهش سود هر سهم "ثتران" در سال 95 باتوجه به ادامه روند فرسایشی رکودبازار ساختمان، عملا واگذاری واحدهای باقیمانده پروژه جماران محقق نگردید و به سال مالی 96 موکول شد. عدم فروش واحدهای یاد شده موجب کاهش نقدینگی و عدم تحقق eps  در شرکت گردید که از آثار مهم این امر می توان به عدم تکمیل پروژه خدامی و عدم پرداخت بهنگام سود سهام اشاره نمود که براین اساس شناسایی باقیمانده سود پروژه خدامی نیز به سال 96 موکول گردید.
    همچنین، در ارتباط با eps  سال 96  ذکر این نکته ضروری است که بخشد عمده پیش بینی درامد سال آتی ناشی از  فروش ملک دفتر مرکزی بانک توسعه تعاون(ملک میرداماد) می باشد که پس از تکمیل پروژه خدامی به شرکت تحویل خواهد شد و باتوجه به موقعیت ملک، تحقق فروش ان محتمل خواهد بود.
    در ارتباط با ملک میرداماد ذکر این نکته ضروری است که ملک مزبور به عنوان بخشی از ثمن معامله فروش پروژه خدامی به بانک توسعه تعاون می باشد که پس از تکمیل و تحویل پروژه خدامی به بانک توسعه تعاون، در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.
    لازم به ذکر است، زمین پروژه بامدادتهران نیز در شرف تبدیل شدن به صندوق زمین و ساختمان می باشد، که در صورت تاسیس صندوق، فروش زمین پروژه مذکور در سال آتی صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها