عصر خودرو

طی معاملات امروز انجام شد:

ثبت ۱۱ هزار و ۴۸۵ دفعه داد و ستد در بازار فرابورس ایران

عصر بازار: معامله گران بازار فرابورس ایران در روز جاری ۱۱ هزار و ۴۸۵ دفعه خرید و فروش انجام دادند.

ثبت ۱۱ هزار و ۴۸۵ دفعه داد و ستد در بازار فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بازار فرابورس ایران در روز 10 شهریورماه شاهد خرید و فروش 70 میلیون ورقه بهادار به ارزش 466 میلیارد و 310 میلیون ریال بود.

    آیفکس در ابتدای معاملات امروز 4 واحد بالا رفت اما در ساعت میانی معاملات مجددا کاهش یافت و با افزایش ناچیز نسبت به دیروز در عدد 730.55 واحد، سبز ماند ضمن آنکه گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین سهم را در رشد شاخص داشت.

    بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به داد و ستد 4 میلیون و 880 هزار سهم بیمه کوثر و بیشترین ارزش معاملات در اختیار برق عسلویه مپنا به میزان 9 میلیارد و 710 میلیون ریال بود و اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن هم ضمن کاهش قیمت در محدوده 680 تا 700 هزار ریال معامله شدند.

    همچنین سهام شرکت‌های قند شیروان، فن‌آوا و قند چهارمحال بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیمه میهن، مرجان کار و افرا نت با بیشترین افت قیمت مواجه شدند.

    نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ذوب آهن اصفهان ، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 900 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه مپنا با داد و ستد 51 هزار و 810 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بازگشایی شد.

    همچنین، معامله هفته گذشته بلوک 19.52 درصدی سهام بیمه حافظ به ارزش 37 میلیارد و 520 میلیون ریال امروز پس از احراز شرایط، قطعی شد.

    برچسب ها