عصر خودرو

تعدیل مثبت ۹ درصدی سود هر سهم "کی بی سی" در اطلاعیه جدید

عصر بازار- شرکت کی بی سی درامد هر سهم سال مالی ۳۰/۱۲/۹۵ براساس عملکرد سه ماهه به صورت حسابرسی نشده را در حالی منتشر کرد که در اطلاعیه قبلی به ازای هر سهم مبلغ ۵۳۰ ریال سود برآورد شده بود.

تعدیل مثبت ۹ درصدی سود هر سهم "کی بی سی" در اطلاعیه جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر بازار، سود هر سهم "کی بی سی" با حدود 47 درصد کاهش نسبت به سال گذشته مبلغ 580 ریال پیش بینی گردیده است. این در حالی است که در عملکرد سه ماهه با پوشش 35 درصدی بودجه به ازای هر سهم با 22 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه گذشته مبلغ 201 ریال سود محقق کرده است.
    لذا در اطلاعیه جدید سود هر سهم 9 درصد تعدیل مثبت شده است که علت آن تنها کاهش 9 درصدی هزینه مالی شرکت از مبلغ 128 میلیارد و 353 میلیون ریال به 115 میلیارد و 869 میلیون ریال می باشد. همچنین  شرکت عنوان کرده باتوجه به لغو تحریم ها و برقراری سویفت و امکان گشایش اعتبار اسنادی، سایر درآمدهای غیر عملیاتی(خواب سرمایه) وجود نداشته و لذا این مبلغ نسبت به سال 94 کاهش 100 درصدی خواهد داشت.
    عواملی که باعث شده سود خالص شرکت در این اطلاعیه نسبت به سال قبل 47 درصد کاهش یابد، کاهش  8 درصدی فروش، کاهش 10 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته ، افزایش 22 درصدی هزینه های عمومی اداری و تبدیل درآمد عملیاتی5,936 میلیون ریالی  به هزینه عملیاتی 9,010 میلیون ریالی و همینطور کاهش  تقریبا 88 درصدی درآمدهای متفرقه و کاهش 14 درصدی هزینه مالی می باشد.

    برچسب ها