عصر خودرو

در نهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران؛

شیرپاستوریزه پگاه گلستان ۴۷۶ تومان کشف قیمت شد

عصر بازار- سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد " غگلستا۱" و نمونیک PGLZ۱ عرضه و ۴۷۶ تومان کشف قیمت شد.

شیرپاستوریزه پگاه گلستان ۴۷۶ تومان کشف قیمت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، امروز هفتم مهر 95 تعداد 12 میلیون سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان (سهامی عام) عرضه شد.

    بر اساس این گزارش، خرید صرفاً از سوی کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس صورت گرفت  و صندوق‌های سرمایه‌گذاری اعم از مشترک و قابل معامله سهمیه‌ای برای خرید نداشتند.

    در برنامه عرضه اولیه پگاه گلستان، تعداد 6 میلیون سهم به فرایند کشف قیمت اختصاص یافته و نیم دیگر آن مختص معامله‌گران آنلاین بود.

    این شرکت با سرمایه 120 میلیارد ریال برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 به ازای هر سهم 722 ریال سود پیش‌بینی کرده که از این میزان تا پایان خرداد (دوره سه ماهه) 236 ریال معادل 33 درصد آن را پوشش داده است. همچنین سود محقق شده شرکت در سال گذشته 638 ریال بوده که در سه ماه اول 124 ریال معادل 19 درصد آن پوشش داده شده است. 

    بر این اساس، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از زیرگروه لبنیات، امروز  10 درصد از سهام خود را عرضه اولیه کرد و آن طور که مسوولان این شرکت اعلام کرده‌اند تا پایان سال هم  10 درصد دیگر از سهام خود را طبق برنامه‌ عرضه خواهد کرد.

    برچسب ها