عصر خودرو

رویترز:

حصول توافق در نشست الجزایر با اظهارات وزیر انرژی عربستان رنگ باخت

عصر بازار- رویترز نوشت اظهارات وزیر انرژی عربستان در مورد مشورتی بودن نشست الجزایر و خوش‌بینی به روند بازار، تردیدها برای دستیابی به یک توافق را افزایش داد.

حصول توافق در نشست الجزایر با اظهارات وزیر انرژی عربستان رنگ باخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، وزیر انرژی عربستان با تاکید بر مشورتی بودن نشست الجزایر، تردیدها برای دستیابی به یک توافق را افزایش داد.

    خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان به خبرنگاران گفت: «این یک نشست مشورتی است... ما با همه مشورت می‌کنیم، ما تمامی دیدگاه‌ها را می‌شنویم و نظر دبیرخانه اوپک و مشتریان نیز خواهیم شنید.»

    فالح همچنین تصریح کرد که نسبت به بازار نفت خوش‌بین است هرچند که متوازن سازی بازار بیش از انتظار طول می‌کشد.

    وی به خبرنگاران گفت: «بازار در مسیر درستی در حرکت است، هرچند این روند از آنچه ما در چند ماه گذشته انتظار داشتیم، کندتر است اما عوامل بنیادین بازار در مسیر درستی در حرکت هستند.»

    «احساس خوبی نسبت به بازار حس می کنیم و من فکر می کنم که متوازن‌سازی وجود دارد اما ممکن است بیش از آنچه ما انتظار داشتیم، طول بکشد.»

    وی گفت ذخایر بی سابقه جهانی نفت شروع به کاهش کرده است. «میزان سرعت این کاهش همچنین به توافق تولید بستگی دارد. اگر توافق عمومی در یک مورد در چند ماه آینده صورت گیرد، عربستان دیدگاه اجماع و اتفاق آرا را می‌پذیرد.»

    برچسب ها