عصر خودرو

تب سکه فروکش کرد

عصر بازار- سکه در روزهای اخیر بازار با ثباتی را پشت سر گذاشته و بیشترین میزان ثبات را در یک ماه اخیر داشته است، چراکه گفته می‌شود تقاضای خرید در این بخش کاهش یافته است.

تب سکه فروکش کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بازار سکه در روزهای اخیر نوسان چندانی نداشت و سکه تمام طرح جدید از اواخر هفته گذشته تا بازار امروز حدود 2000 تومان نوسان پیدا کرد.

    در اواخر هفته گذشته سکه تمام طرح جدید با نرخ یک میلیون و 117 هزار تومان در بازار آزاد عرضه شد. در ادامه و در ابتدای هفته جاری با روند افزایشی به یک میلیون و 117 هزار تومان رسید و مجددا در بازار دیروز به نرخ یک میلیون و 119 هزار تومان بازگشت تا طی روزهای اخیر این نوع سکه از ثبات نسبی برخوردار باشد.

    همچنین در میان دیگر سکه‌ها، نیم سکه در اواخر هفته قبل 569 هزار تومان در بازار مشاهده شد و در روزهای بعد با شیبی ملایم روند کاهشی پیدا کرد و ابتدا به 568 و سپس 568 هزار تومان رسید و در بازار دیروز و امروز نیز 568 هزار تومان عرضه شد تا در مجموع طی روزهای اخیر این نوع سکه با نوسان 2000 تومانی روبرو شود.

    ربع سکه نیز اواخر هفته گذشته حدود 298 هزار تومان عرضه شد و در روزهای بعد و در هفته جاری با روند کاهشی به 297 و سپس 296 هزار تومان رسید تا در مجموع مانند سکه تمام و نیم سکه با نوسان 2000 تومانی همراه شده باشد.

    همچنین سکه گرمی در همین بازه زمانی در کمترین نرخ 185 هزار تومان و در بیشترین نرخ 187 هزار تومان عرضه شد تا مانند دیگر سکه‌ها 2000 تومان نوسان را در این مدت پشت سر گذاشته باشد.

    به طور کلی قیمت‌ها از بازار سکه حاکی از آن است که نرخ انواع سکه در مقایسه با هفته گذشته از ثبات بیشتر و نوسان کمتری برخوردار بوده است. 

    به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر از بیشترین میزان ثبات در یک ماه اخیر برخوردار بوده که به دلیل پایین بودن تقاضا است، چراکه با توجه به گران بودن قیمت سکه، مردم ترجیح می‌دهند کالاهای دیگری را جایگزین کنند.

    برچسب ها