عصر خودرو

همکاری شرکت هپکو اراک با لیبهر آلمان درتامین تجهیزات بنادر ایران

عصر بازار- مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: شرکت هپکو اراک به همراه شرکت لیبهر آلمان، برنده مناقصه سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران شد.

همکاری شرکت هپکو اراک با لیبهر آلمان درتامین تجهیزات بنادر ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شرکت هپکو اراک، لطف الله سعیدی افزود: این همکاری در پی برگزاری مناقصه بین المللی به منظور تامین 12 گنتری(جرثقیل ویژه تخلیه و بارگیری کانتینر) حاصل شد و ارزش قرارداد آن 104 میلیون یورو است.
    وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این قرارداد، گشایش اعتباری (LC)باز شده و ضمانت این قرار داد را شرکت لیبهر آلمان به هپکو اراک واگذار کرده است و مراحل چانه زنی با شرکت آلمانی برای تعیین سهم تولید داخلی آغاز شده است.
    بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: شرکت تجهیزات ساز هپکو در سال 94 نسبت به مدت مشابه قبل سه برابر فروش داشت و پیش بینی می شود در سال جاری نیز میزان فروش این شرکت به دو برابر افزایش یابد.
    سعیدی اضافه کرد: ارتقای فروش و رونق تولید در شرکت هپکو نیازمند 450 میلیارد ریال تسهیلات است که انتظار می رود مدیریت ارشد استان و بانک های عامل در تامین این تسهیلات با شرکت هپکو همکاری مضاعفی داشته باشند.
    وی،سرمایه ثبتی شرکت هپکو را 800 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های شرکت تولیدات ماشین آلات راه سازی هپکو در آسیا نمونه است و باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و جذب بازار های داخلی و خارجی، تولیدات با کیفیت با قیمت تمام شده مناسب در دستور کار قرار گیرد.
    شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
    شرکت هپکو اراک در حال حاضر 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن ، آلمان ، سوئد و نیو هلند می باشد و این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.

    برچسب ها