عصر خودرو

طولانی‌ترین زمان توقف نماد بورسی یک سال و ۴ ماه

۳ بانک و یک سیمانی پشت تابلوی ورود ممنوع فرابورس

عصر بازار- تازه‌ترین اطلاعات دریافتی از فرابورس نشان می‌دهد، نماد معاملاتی سه بانک و یک شرکت سیمانی همچنان از نمادهای معاملاتی متوقف شده از سوی ناظر این بازار هستند.

۳ بانک و یک سیمانی پشت تابلوی ورود ممنوع فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس،  اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس در اطلاعیه‌ای به بازار سهام نسبت به آخرین وضعیت نماد های متوقف شده بیش از 7 روز در این بازار را شفاف سازی کرده است.

    در این اطلاعیه نام سه بانک و یک شرکت سیمانی همچنان به عنوان نمادهای متوقف فرابورس اشاره شده است.

    بر اساس این گزارش نماد معاملاتی بانک ایران زمین به دلیل آنچه که تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی حسابرسی نشده سال مالی93 نسبت به آخرین پیش بینی سال مذکور و رفع مبانی عدم اظهار نظر حسابرس نسبت به صورت های مالی سال 93 اعلام شده از تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 94 تا به امروز متوقف مانده است.

    سازمان بورس اعلام کرده، مواردی همچون پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 حسابرسی شده بر اساس آخرین عملکرد واقعی ،اطلاعات و صورت های مالی 6 ماه حسابرسی شده منتهی به تاریخ 94.6.31؛ اطلاعات و صورت های مالی سالانه حسابرسی نشده منتهی به 94.12.29؛ اطلاعات و صورت های مالی سالانه حسابرسی شده منتهی به 94.12.29 و اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه حسابرسی نشده منتهی به 95.3.31 را از ناشر "وزمین" به منظور شروط بازگشایی این نماد معاملاتی درخواست کرده، اما تا کنون به این درخواست ها پاسخی داده نشده است.

    بر اساس این گزارش، پس از "وزمین" ، نماد معاملاتی بانک دی قدیمی ترین نماد متوقف در بازار فرابورس است که از تاریخ 29 تیرماه امسال تا کنون به دلیل برگزاری مجمع عادی سالیانه و عادی بطور فوق العاده از سوی ناظر بازار متوقف مانده است.

    سازمان بورس ارایه اطلاعات و صورت های مالی 3 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 95 را شرط بازگشایی این نماد معاملاتی دانسته است.

    نماد معاملاتی بانک گردشگری نیز از تاریخ 25 مرداد ماه 95 به دلیل تعدیل سود هر سهم به موجب اعلام شرکت تا کنون با توقف مواجه شده است.

    ناشر "وگردش" برای بازگشایی نماد معاملاتی خود می بایست ضمن رایه اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 با ذکر دلایل تعدیل ، اقدام به ارسال اطلاعات و صورت های مالی 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به تاریخ 95.3.31 خود به سازمان بورس کند.

    سیمان لار سبزوار آخرین نماد معاملاتی است که از تاریخ 7 شهریور ماه 95 به دلیل تغییر با اهمیت در سود هر سهم سال مالی 95 در فهرست نماد های متوقف فرابورس باقی مانده است.

    در صورت اصلاح اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 و ارایه اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 96 ناشر "سبزوا" به سازمان بورس این نماد معاملاتی بازگشایی می‌شود.

    برچسب ها