عصر خودرو

استفاده از ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

عصر بازار- با توجه به اهمیت و نقشی که منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برای توسعه ملی و منطقه ای دارد، از همه پتانسیل و ظرفیت های درون و برون استانی برای تحقق اهداف مترتب بر ایجاد چنین منطقه ای استفاده خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف منطقه ویژه اقتصادی پارسیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، جاسم جادری استاندار هرمزگان با تاکید بر مطلب فوق،در نشست ویژه بررسی پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با اشاره به تلاش های انجام شده برای توسعه این منطقه ، افزود: مکاتبه ها و مراجعه و مذاکره های بسیاری برای انجام کارها و رفع مشکلات این منطقه انجام شده و هم اکنون نیز یک مدیر اجرایی توانمند برای این منطقه تعیین شده است.

    وی با بیان اینکه مجوزهای مناسبی برای سرمایه گذاری در این منطقه صادر شده است ، گفت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر استان و شهرستان پارسیان در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با توجه به آثار مطلوب اجتماعی و فرهنگی آن یک ضرورت است.

    جادری تصریح کرد: فعالیت این منطقه باید موجب اشتغالزایی برای نیروهای این استان شود و باید از توان و ظرفیت مردم این استان در توسعه و پیشرفت منطقه پارسیان استفاده کنیم.

    استاندار هرمزگان همچنین از سرعت روند فعالیت ها ابراز رضایت کرد و گفت: این امر باید تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه یابد و مدیریت ارشد استان و دستگاه های اجرایی با جدیت برای همکاری با مسئولان منطقه و سرمایه گذاران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

    پیشرفت عملیات اجرایی زیرساخت ها

    مدیر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده ، از پیشرفت عملیات اجرایی زیرساخت ها خبر داد و گفت: سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه با توجه به مزیت های موجود، در ماه های اخیر اهتمام بیشتری به فراهم کردن ساز و کارهای اجرایی کرده اند.

    حسن شاهرخی ، تامین خوراک صنایع، تصویب طرح جامع، فراخوان انتخاب مشاور بین المللی زیست محیطی، اخذ مجوز استقرار گمرک منطقه و سرعت بخشی به فرایند ایجاد زیرساخت های لازم را از مهم ترین فعالیت ها و برنامه های منطقه پارسیان برشمرد و از همکاری مدیریت ارشد استان دراین قدردانی تشکر کرد.

    وی همچنین اهتمام و توجه به وظایف و مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی و تلاش برای استفاده حداکثری از نیروهای متخصص بومی در صنایع مستقر را مورد تاکید قرار داد.

    برچسب ها