عصر خودرو

در جریان هشتمین عرضه اولیه امسال فرابورس؛

"زگلدشت" با قیمت ۲۵۰۰ ریال وارد گردونه معاملات فرابورس ایران شد

عصر بازار- شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان که قرار بود دوشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام خود را برای نخستین بار به عموم عرضه کند در پی ارائه اطلاعات با اهمیت در خصوص فروش ۲۱۰ راس تلیسه آبستن و در نتیجه تعدیل مثبت ۳۰ ریالی هر سهم این شرکت، عرضه اولیه خود را به امروز موکول کرد تا روز جاری با قیمت ۲۵۰۰ ریال وارد گردونه معاملات بازار سهام فرابورس ایران شود.

"زگلدشت" با قیمت ۲۵۰۰ ریال وارد گردونه معاملات فرابورس ایران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، تعداد 20 میلیون از 200 میلیون سهام شرکت گلدشت نمونه اصفهان امروز عرضه اولیه شد تا ازاین پس دومین شرکت فرابورسی از گروه زراعت و خدمات وابسته معاملات سهام خود را در بازار دوم آغاز کند.
    تعداد سهامی که برای عرضه اولیه "زگلدشت" تخصیص‌یافته نیمی از آن مربوط به فرآیند کشف قیمت بوده (تعداد 10 میلیون سهم) و نیم دیگر آن مختص معامله‌گران آنلاین است که در ساعت 12:40 تا سقف 400 سهم به ازای هر معامله‌گر برخط تخصیص می‌یابد.
    به گفته مدیرعامل شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در حال حاضر محصولات عمده شرکت شامل شیر ،گاو زنده و ذبحی، تلیسه، گوساله نر و کود مرغوب است و همچنین این شرکت ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین شیر خام به شرکت‌های بزرگ لبنیاتی است.
    صالحی در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در فرابورس ایران که در ارتباط با معرفی ظرفیت‌های این شرکت بود، همچنین با اشاره به تصفیه‌خانه فاضلاب این شرکت اعلام کرد: فاز تصفیه‌خانه فاضلاب با طراحی جدید صنعتی که بر اساس استانداردهای محیط‌زیست صورت گرفته، توان تصفیه روزانه 300 مترمکعب آب را برای مصارف کشاورزی داراست و به‌نوبه خود یکی از طرح‌های بسیار کارآمد در تصفیه استاندارد و جلوگیری از هدر رفت آب در کشور به‌شمار می‌رود.
    لازم به ذکر است، این شرکت 200 میلیارد ریالی طی یک هفته اخیر دوبار تعدیل مثبت داده و سود خود را در آخرین گزارش مربوط به پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 مبلغ 482 ریال برآورد کرده است. سود محقق شده این شرکت در سال مالی قبل مبلغ 313 ریال بود.

    برچسب ها