عصر خودرو

بنابه نظرسنجی

اعتماد تجاری در انگلستان کاهش یافت

صادر کنندگان از افزایش تجارت ناامید شدند

عصر بازار- اعتماد تجاری انگلستان به پایین‌ترین میزان در ۴ سال گذشته رسید و میزان صادرکنندگانی که انتظار افزایش حجم تجاری را در شش ماه آینده دارند ۵ درصد کاهش یافت.

اعتماد تجاری در انگلستان کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بنا به نظر سنجی یکی از معتبرترین بانک‌های انگلستان «لویدز»، شاخص اعتماد تجاری انگلستان با کاهش چشم گیری مواجه شده و میزان سفارش، فروش و سود در شش ماه آینده، 12 در صد کاهش یافته است.

    در حالی که این میزان در ماه ژانویه امسال در سطح 38 در صد بود، حدود 25 در صد شرکت کنندگان در این نظر سنجی "بلاتکلیفی اقتصادی" را برای 6 ماه آینده خطر بزرگی دانستند.

    تیم هانتن، مدیر کل بانک لویدز نیز در باره این نظرسنجی گفت: "چشم‌انداز اقتصادی انگلستان پس از جدایی از اتحادیه اروپا نامشخص و مبهم به نظر می رسد. شاخص اعتماد تجاری انگلستان در چهار سال اخیر به پایین ترین حد خود رسیده است ولی این میزان هنوز از بحران مالی سال‌های 2008-2009 بالاتر است".

    در این گزارش که بر اساس نظر سنجی از نمایندگان 1500 شرکت تهیه شده، میزان صادرکنندگانی که انتظار افزایش حجم تجاری را در شش ماه آینده دارند از 20 درصد به 15 درصد کاهش یافته است.

    برچسب ها