عصر خودرو

بعد از تعطیلات مجلس صورت می‌گیرد؛

بررسی گزارش آتش سوزی پتروشیمی ‌ها در کمیسیون انرژی

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی و جمع بندی گزارش تهیه شده از آتش سوزی‌های اخیر پتروشیمی‌ها در اولین جلسه کمیسیون بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.

بررسی گزارش آتش سوزی پتروشیمی ‌ها در کمیسیون انرژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، اسدالله قره خانی با بیان این مطلب اظهار کرد:‌با توجه به نظراتی که اعلام شده در اولین جلسه بعد از تعطیلات مجلس گزارشی را که کمیته منتخب کمیسیون جهت بررسی آتش سوزی ها ارایه کرده‌ در دستور کار قرار می‌گیرد و بعد از آن کمیسیون تصمیم می‌گیرد که چگونه برخورد کند.

    این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این که تعداد آتش سوزی‌ها متاسفانه افزایش یافته و خسارت‌های سنگینی را اعم از مادی، معنوی و فنی به دنبال داشته که به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: آتش سوزی اخیر در یکی از واحدهای پتروشیمی در عسلویه که ایستگاه تحلیل فشار آن دچار حریق شده یکی از این نمونه‌های است که فعالیت این پتروشیمی یوتیلیتی بوده و در ارتباط با سایر واحدها است که تامین برق، آب ، گاز و بخار را بر عهده دارد و اگر از کار بیافتد تمام واحدهای دیگر نیز از کار می‌افتد.

    نماینده علی آباد کتول در پایان تاکید کرد:‌با توجه به وقوع این اتفاقات و تعداد زیاد آتش سوزی‌ها، حتما کمیسیون انرژی با دقت و قوت آنها را پیگیری خواهد کرد.

    برچسب ها