عصر خودرو

فهرست جدید قیمت ها زیر ذره بین؛

نگاهی به تغییرات جدید قیمت محصولات شیمیایی

عصر بازار- مقایسه قیمت های محصولات شیمیایی در تاریخ ۱۴ و ۲۸ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

نگاهی به تغییرات جدید قیمت محصولات شیمیایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، گروه محصولات شیمیایی متاثر از رشد قیمت نفت، روند مثبت تری نسبت به محصولات پلیمری داشتند. 

    به این ترتیب بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل متعلق به گوگرد با 6.31 درصد است، این کالا از رقم 228 به 242 تومان رسید.

    در ادامه افزایش قیمت ها، دی اتیلن گلایکول، 3.68 درصد و نرمال بوتانول نیز 3.41 درصد نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند، همچنین سودمایع نیز از رقم 440 تومان به 455 تومان رسید.

    همچنین آروماتیک سنگین و متانول نیز با افزایش قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، به طوری که آروماتیک سنگین 2.12 و متانول نیز 2.51 درصد افزایش قیمت داشتند.

    اورتوزایلین، زایلین مخلوط ، اوره صنعتی و اسیداستیک نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت روبه رو شدند. اسیداستیک از رقم 922 به 939 تومان رسید.

    در همین حال تعداد محدودی از محصولات شیمیایی با کاهش قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند، پارازیلین، بنزن و استایرن منومر نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند. بیشترین افت قیمت نیز متعلق به بنزن با 2.39 درصد کاهش است. این کالا از رقم 2 هزار و 38 تومان به یک هزار و 989 تومان رسید.

    پارازایلین نیز نسبت به دو هفته قبل 0.7 درصد افت قیمت داشت، استایرن منومر هم با 0.2 درصد کاهش روبه رو شد، این کالا از 3 هزار و 348 به 3 هزار و 341 تومان رسید.

    برچسب ها