عصر خودرو

بررسی فهرست جدید قیمت ها نشان می دهد؛

افت و خیز بهای پلیمرها

عصر بازار- مقایسه قیمت های پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۴ و ۲۸ شهریور نشان می دهد که برخی از کالاها روندی کاهشی و برخی دیگر با افزایش روبه رو شده اند.

افت و خیز بهای پلیمرها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین کاهش قیمت مربوط به پلی اتیلن های سنگین اکستروژن با 1.8 درصد نسبت به دو هفته قبل است، گرید PE100 به میزان 69 تومان و گرید PE80 هم 68 تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند.

    در ردیف دوم بیشترین کاهش قیمت ها پی وی سی ها قرار دارند، به طوری که این کالاها 0.8 درصد نسبت به دو هفته قبل ارزان شدند.

    همچنین پلی استایرن معمولی نیز 0.1 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش قیمت داشت، این کالا از 4 هزار و 87 تومان به 4 هزار و 81 تومان رسید. همچنین پلی استایرن مقاوم نیز بدون تغییر قیمتی در محدوده 4 هزار و 212 تومان ثابت ماند.

    همچنین پلی اتیلن سبک خطی هم با 0.4 درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل روبه رو شد.

    در همین حال بیشترین رشد قیمت نسبت به دو هفته گذشته متعلق به SBR ها است. گرید 1502 به میزان 2.4 درصد و گرید 1712 نیز 2.6 درصد افزایش قیمت داشت.

    پلی پروپیلن های شیمیایی نیز 0.6 درصد نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت روبه رو شدند، پلی پروپیلن های شیمیایی نیز تغییر قیمت نداشتند. همچنین پلی اتیلن های سنگین بادی، تزریقی، دورانی و فیلم نیز نسبت به دو هفته قبل با افزایش قیمت 0.1 درصدی روبه رو شدند.

    پلی استایرن های انبساطی نیز نسبت به دو هفته قبل با 0.7 درصد افزایش روبه رو شدند، همچنین پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم اندکی با افزایش قیمت روبه رو شدند، گرید 821 و 781 به میزان 0.6 درصد افزایش داشتند، پلی اتیلن ترفتالات نساجی هم نسبت به دو هفته قبل ثابت ماندند.

    برچسب ها