عصر خودرو

معرفی صندوق های برتر بازار سرمایه:

کدام صندوق ها مناسب سرمایه گذاری می باشند؟

عصر بازار- هدف از تشکیل صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است. مدیریت صندوق‌ها با پذیرش ریسک سعی می‎کنند بیشترین بازدهی را برای سرمایه گذاران خود کسب نماید.

کدام صندوق ها مناسب سرمایه گذاری می باشند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در این بین صندوق‎های سرمایه‎گذاری تحت مدیریت کارگزاری بانک توسعه صادرات بهترین عملکرد را در بین صندوقهای سرمایه گذاری در یک سال اخیر از خود نشان داده اند. به نحوی که بر اساس گزارش شرکت مدیریت فناوری بورس ایران، صندوق سرمایه گذاری توسعه صادرات تحت مدیریت کارگزاری بانک توسعه صادرات با کسب بازدهی بیش از77 درصدی در مقابل بازده‎ی 22.79 درصدی شاخص کل در یک سال گذشته بازار،  رتبه اول را در بین صندوق‎های سرمایه‎گذاری در سهام فعال در بورس اوراق بهادار تهران کسب نموده است.

    این صندوق درحال حاضر دارای سه سرمایه‎گذار حقوقی و بیش از 300 سرمایه‎گذار حقیقی است و امکان سرمایه‎گذاری متقاضیان جدید از طریق شعب کارگزاری امکان پذیر می‎باشد. لازم به ذکر است متولی صندوق شرکت سبدگردان کاریزما و حسابرس آن موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر است. 


    همچنین صندوق سرمایه‎گذاری توسعه پست بانک با کسب بازدهی سالانه ی 61.6 درصدی در مقابل بازده‎ی 22.79 درصدی بازار جایگاه نخست را بین صندوق‎های سرمایه‎گذاری مختلط کسب کرده است. این صندوق درحال حاضر چهار سرمایه‎گذار حقوقی و حدود 1300 سرمایه‎گذار حقیقی دارد. متولی صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر و حسابرس آن موسسه حسابرسی و خدمات مدیریتی رهبین هستند.





    در نهایت با توجه به جایگاه ممتاز این دو صندوق در میان سایر صندوق های سرمایه گذاری و حتی بازدهی بیشتر از شاخص کل، به نظر میرسد سرمایه گذاری در این دو صندوق برای علاقه مندان به بازار بورس و اوراق بهادار و نیز کسانی که آشنایی کافی به نحوه صحیح سرمایه گذاری در بازار سرمایه را ندارند، کم ریسک باشد.

    برچسب ها