عصر خودرو

معاون حجتی خبر داد؛

بخشی از بدهی گندمکاران دیروز پرداخت شد

عصر بازار- معاون وزیر جهاد کشاورزی از واریز یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز شنبه(دیروز)خبر داد وگفت: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

بخشی از بدهی گندمکاران دیروز پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی قنبری  از واریز یک هزار و 350 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز گذشته خبر داد و اظهارداشت:تاکنون بیش از 8 هزار و 500 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان پرداخت شده و طی یک تا دو روز آینده نیز حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان دیگر از بدهی آنان تسویه خواهد شد.

    به گفته قنبری بنابراین در هفته جاری حدود 3 هزارمیلیارد تومان از مطالبات گندمکاران تسویه خواهد شد و مبلغ پرداختی دولت به آنان به 10 هزار و 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

    معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه خرید گندم اواخر مهرماه به پایان می‌رسد، گفت: ما قول دادیم مطالبات کشاورزان را تا پایان فصل خرید پرداخت کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم به این قول خود جامه عمل بپوشانیم.

    به گفته قنبری واریز مطالبات کشاورزان براساس اولویت تحویل گندم انجام خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم تاکنون به 11 میلیون و 600 هزارتن به ارزش 14 هزار و 500 میلیارد تومان رسیده است، اظهارداشت: درحال حاضر روزانه حدود یک تا دو هزارتن گندم از کشاورزان خریداری و پیش بینی می‌شود میزان کل خرید ما تقریبا به 11 میلیون و 650 هزارتن برسد.

    برچسب ها