عصر خودرو

قطار عرضه‌های اولیه فرابورس ایران به ایستگاه هشتم رسید؛

فردا؛ عرضه ۱۰ درصد از سهام "زگلدشت" در بازار دوم

عصر بازار- فردا ۱۰ درصد از سهام شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد تا به این ترتیب معاملات سهام این شرکت به‌طور رسمی آغاز شود.

فردا؛ عرضه ۱۰ درصد از سهام "زگلدشت" در بازار دوم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران،  شرکت گلدشت نمونه اصفهان با سرمایه 200 میلیارد ریالی در تاریخ شانزدهم آذرماه سال گذشته پذیرش و نماد آن در تاریخ سی‌ام تیرماه سال جاری در بازار دوم فرابورس درج شد. حال این شرکت که در گروه زراعت و خدمات وابسته به فعالیت مشغول است، در تاریخ 29 شهریورماه از 200 میلیون سهام در دست خود تعداد 20 میلیون سهم را برای نخستین بار عرضه خواهد کرد که نیمی از آن به فرایند کشف قیمت اختصاص یافته و مابقی به معامله‌گران آنلاین ارائه می‌شود.
    طبق اطلاعیه معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری اعم از مشترک و قابل معامله هیچ‌گونه سهمیه‌ای برای خرید سهام این شرکت ندارند؛ سهمیه معامله‌گران آنلاین نیز تا حداکثر میزان اعلامی پس از فرایند کشف قیمت به آنها تخصیص خواهد یافت.
    مسئولان شرکت گلدشت نمونه اصفهان که روز گذشته در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» به تشریح شرایط مالی و عملیاتی و ویژگی‌های این شرکت فعال در حوزه کشاورزی، دامپروزی و خدمات وابسته پرداختند، امروز نیز با یک اطلاعیه در سامانه کدال در خصوص واگذاری یک زمین و افزایش سود هر سهم شفاف‌سازی و اعلام کردند: بر اساس صورت جلسه هیات مدیره این شرکت و توافق انجام شده بین شرکت گلدشت نمونه اصفهان و سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین (سهامدار عمده)، زمین واحد گلشهر (منعکس در سرفصل دارایی‌های نگهداری برای فروش در صورت‌های مالی) به متراژ 113614.51 مترمربع به همراه یک حلقه چاه دارای پروانه بهره برداری به ارزش کارشناسی به مبلغ 44.658 میلیون ریال، بابت بخشی از بدهی‌های شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان (سود سهام) به آن شرکت واگذار شد.
    در ادامه این گزارش آمده است: با توجه به موارد فوق درآمدهای غیرعملیاتی ( پس از کسر بهای تمام شده) مبلغ 39.862 میلیون ریال افزایش و سود هر سهم پیش‌بینی سال 1395 نیز به مبلغ 199 ریال افزایش می‌یابد.
    لازم به ذکر است؛ شرکت گلدشت نمونه اصفهان در سال 79 به ثبت رسیده و هم‌اکنون با حدود 500 راس دام و 120 پرسنل، ظرفیت تولید سالانه شیر خام خود را به 35 هزار تن رسانده است.

    برچسب ها