عصر خودرو

مدیرعامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر:

تامین نیاز مصرف کنندگان با قیمت ۲۵۲۰ تومان در بورس کالا

ادامه روند کاهشی قیمت شکر

عصر بازار- روند قیمت شکر رو به کاهش بوده و قیمت این محصول تا قیمت مصوب ۲۵۲۰ تومان کاهش پیدا می کند زیرا واحدهای چغندرقند وارد مدار شده و در حال تولید است علاوه بر اینکه شرکتهای نیشکر هم تا یک ماه آینده وارد مراحل تولید می شوند و از طرفی مصرف روزانه و ماهانه این محصول رو به کاهش است.

تامین نیاز مصرف کنندگان با قیمت ۲۵۲۰ تومان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، علیرضا حمیدی – مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی- به قیمت 3000 تومانی شکر در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت مصوب سازمان حمایت برای شکر فله درب کارخانه 2520 تومان و برای شکر 900 گرمی بسته بندی در سوپر مارکت 3500 تومان است که تفاوت آن به دلیل هزینه های بسته بندی، حمل و نقل، ضایعات و سود متعارف است.

    وی به علت افزایش قیمت شکر در ماه های گذشته اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت شکر در هفته های اخیر به دلیل اختلال در واردات رخ داد زیرا واردات از تنها کشور صادر کننده یعنی برزیل به دلیل بارندگی طولانی مدت با وقفه مواجه شد؛ بنابراین باید شکر وارداتی که پاسخگوی مصرف داخل باشد، وارد شود اما واردات باید برنامه ریزی شده باشد و زمانی وارد شود که به تولید داخل و مصرف کننده ضربه ای وارد نشود.

    مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر به آینده بازار شکر اشاره و تاکید کرد: روند قیمتی شکر به طور حتم رو به کاهش است زیرا واحدهای چغندر قند وارد مدار شده و در حال تولید هستند علاوه بر اینکه شرکتهای نیشکر هم تا یکماه آینده وارد مراحل تولید می شوند و از طرفی مصرف روزانه و ماهانه این محصول رو به کاهش است.

    حمیدی با بیان اینکه در ماه محرم مشکلی برای تامین شکر داخلی وجود ندارد، تصریح کرد: ما حاضریم نیاز تمامی مصرف کنندگان شکر در کشور را با قیمت 2520 تومانی درب کارخانه و بدون هیچ مشکلی تامین کنیم.

    وی با اشاره به اینکه عرضه شکر در بورس کالا همچنان ادامه داشته و کسانیکه تمایل دارند می توانند این محصول را از بورس خریداری کنند، تصریح کرد: عرضه شکر در بورس کالا برای هر میزان تقاضا صورت می گیرد و هیچ مشکلی برای عرضه شکر در تابلوی بورس وجود ندارد به طوری که قادر به پاسخگویی هر میزان تقاضا هستیم و تحویل را طبق برنامه انجام می دهیم.

    مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر به پیش بینی بازار شکر اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود که بازار شکر روند کاهشی به خود گرفته و قیمت این محصول تا قیمت مصوب 2520 تومان کاهش پیدا کند.

    برچسب ها