عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

افزایش ۴۷۲۹ میلیون ریالی ارزش بازار "وبهمن"

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ معادل چهار میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال افزایش داشت.

افزایش ۴۷۲۹ میلیون ریالی ارزش بازار "وبهمن"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری بهمن با انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 اعلام کرد در ابتدای دوره یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 348 میلیارد و 912 میلیون ریال و ارزش بازار  دو هزار 255 میلیارد و 678 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده این شرکت در خرداد ماه امسال با افزایش 9 میلیارد و 92 میلیون ریال به مبلغ دو هزار و 358 میلیارد و 4 میلیون ریال رسید در حالی که  ارزش بازار آن نیز با افزایش چهار میلیارد و 729 میلیون ریال معادل دو هزار و 260 میلیارد و 407 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وبهمن" در خرداد ماه امسال با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده یک میلیارد و 658 میلیون ریال و مبلغ یک میلیارد و 722 میلیون ریال معادل 64 میلیون ریال سود کسب کرد در حای که طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 10 میلیارد و 750 میلیون ریال خریداری کرد.

    برچسب ها