عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالا ثبت شد؛

عبور حجم معاملات آتی سکه از ۵۳۰۰ قرارداد

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه طی روز سه شنبه در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۳۷۲ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۶۳۱ میلیارد ریال رسید.

عبور حجم معاملات آتی سکه از ۵۳۰۰ قرارداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  پایگاه خبری بورس کالای ایران ،  روز گذشته سکه در سررسید شهریورماه با نرخ یک میلیون و 117هزار تومان معامله شد و افزایش 0.08 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با قیمت یک میلیون و 129 هزارتومان معامله شد که 0.08 درصد نسبت به روز یکشنبه افزایش را نشان می دهد.

    همچنین قرارداد تحویل دی ماه نیز با قیمت یک میلیون و 141 هزار تومان معامله شد و افزایشی در حدود 0.13 درصد را تجربه کرد. سکه تحویل اسفند هم با 0.1 درصد رشد با قیمت یک میلیون و 154 هزار تومان به فروش رسید.

    همچنین سررسید اردیبهشت ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و 168 هزار تومان معامله شد و رشدی معادل 0.12درصد را ثبت کرد.

    در پایان سررسید تیرماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون 186 تومان معامله شد و رشدی معادل 0.22 درصد را ثبت کرد.

    در همین حال روز سه شنبه در بازار نقدی، قیمت سکه امامی با 500 تومان افزایش معادل یک میلیون و 116 هزار تومان اعلام شد، سکه گرمی نیز با افزایش هزار تومانی خود نسبت به روز یکشنبه، معادل 187 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    همچنین هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 113 هزار و 852 ریال معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته 404 تومان افزایش یافته است.

    ارزش معاملات گواهی سپرده سکه، 445 میلیون ریال

    بنابراین گزارش، حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران امروز به 40 سکه به ارزش 445 میلیون ریال رسید. همچنین آخرین قیمت معامله سکه طلا بر روی تابلوی معاملات یک میلیون و 114 تومان ثبت شد.

    برچسب ها