عصر خودرو

فردا و در دوازدهمین نشست شورای عالی اجرای اصل ۴۴ صورت می گیرد:

گزارش آخرین وضعیت واگذاری‌های دولت روی میز جهانگیری

عصر بازار:"گزارش آخرین وضعیت واگذاریها و موانع پیش رو" فردا در دوازدهمین نشست شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود، ارائه خواهد شد.

گزارش آخرین وضعیت واگذاری‌های دولت روی میز جهانگیری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، دوازدهمین نشست شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی فردا(دوشنبه) با حضور کلیه اعضا و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
    همچنین گزارش "آخرین وضعیت واگذاریها و موانع پیش رو به منظور یافتن راهکاری مناسب برای برون رفت از مشکلات با توجه به پایان مهلت مقرر واگذاریهای دولت" یکی از مفاد مهم این نشست که توسط رئیس کل سازمان خصوصی سازی ارئه خواهد شد.
    افزون بر این قرار است اطلاعات جامعی از عملکرد واگذاریها در دولت یازدهم فردا در دفتر معاون اول رئیس جمهور به اعضای شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ارائه و در خصوص سرعت بخشیدن و تسهیل واگذاریها و حل مشکلات موجود نیز بحث و بررسی و تصمیم گیری شود.
    این گزارش می افزاید: شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی به عنوان نهاد ناظر اجرای این سیاستها، عهده دار وظایف نظارتی و برنامه ریزی و هماهنگی اجرایی است و اعضای آن از نمایندگانی از سه قوه کشور و همچنین اتاق های تعاون و بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی، نهادهای نظارتی و برخی متخصصین تشکیل می دهند.
     

    برچسب ها