عصر خودرو

در بورس کالا رقم خورد؛

رشد حجم و ارزش معاملات آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه طی روز یکشنبه در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۸۶۱ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۶۸۷میلیارد ریال رسید.

رشد حجم و ارزش معاملات آتی سکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران،  حجم معاملات آتی سکه در روز شنبه 5 هزار و 577 قرارداد با ارزش 647 میلیارد ریال بود، به این ترتیب روز یکشنبه در بورس کالای ایران شاهد افزایش حجم قراردادها و ارزش معاملات بودیم.

    به این ترتیب سکه در سررسید شهریورماه با نرخ یک میلیون و 116هزار تومان معامله شد و افزایش 0.04 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با قیمت یک میلیون و 128هزار تومان معامله شد که تغییر قیمتی نداشت.

    همچنین قرارداد تحویل دی ماه نیز با قیمت یک میلیون و 140 هزار تومان معامله شد و کاهشی در حدود 0.01 درصد را تجربه کرد. سکه تحویل اسفند هم با 0.1 درصد رشد با قیمت یک میلیون و 153 هزار تومان به فروش رسید.

    در پایان سررسید اردیبهشت ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و 166 هزار تومان معامله شد و رشدی معادل 0.04 درصد را ثبت کرد.

    در همین حال در بازار نقدی در روز یکشنبه و پیش از تعطیلی عید قربان قیمت سکه بهار آزادی با دو هزار تومان افزایش معادل یک میلیون و 115 هزار تومان اعلام شد.

    سکه امامی نیز معادل یک میلیون و 116 هزار و 300 تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته هزار و 500 تومان افزایش قیمت داشته‌ است. همچنین سکه گرمی با دو هزار تومان افزایش قیمت معادل 186 هزار تومان معامله می‌شود، هر گرم طلای 18 عیار هم که اکنون معادل 113 هزار و 541 تومان به فروش می‌رسد نسبت به روز گذشته 127 تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

    معامله 50 سکه در قالب گواهی سپرده

    حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران امروز به 50 سکه به ارزش 556 میلیون ریال رسید. همچنین آخرین قیمت معامله سکه طلا بر روی تابلوی معاملات یک میلیون و 112 تومان ثبت شد.

    برچسب ها