عصر خودرو

افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن به بازه ۶۹۰ تا ۷۱۱ هزار ریال

عصر بازار: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز دوباره با افت مواجه شد و هر برگه آن در محدوده ۶۹۰ تا ۷۱۱ هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن به بازه ۶۹۰ تا ۷۱۱ هزار ریال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 8 شهریورماه 1394 بازار فرابورس ایران با خرید و فروش 287 میلیون و 730 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 282 نوبت به ارزش 817 میلیارد و 910 میلیون ریال به اتمام رسید.
    در روز جاری، بیشترین حجم معاملات به میزان 5 میلیون و 970 هزار سهم متعلق به بیمه کوثر بود و بیشترین ارزش معاملات را برق عسلویه مپنا با رقم 59 میلیارد و 810 میلیون ریال به نام خود ثبت کرد.
    این گزارش حاکیست، سهام قند چهارمحال و پس از آن گروه فن آوا و برق عسلویه مپنا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمال غرب، فولاد هرمزگان و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    شاخص فرا بورس(آیفکس) در جریان معاملات امروز اندکی کاهش یافت و در رقم 734.62 واحد متوقف شد طبق این گزارش، نماد شرکت های پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی وبندری سینا، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری مسکن تهران، پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات(صندوق های قابل معامله)ETF به صندوق سرمایه گذاری آسام با خرید و فروش یک میلیون و 500 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 43 هزار و 620 ورقه مرابحه سه ماهه مگاموتور بود.
    گفتنی است، مهلت پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه موسسه اعتباری کوثر مرکزی تا روز چهارشنبه مورخ 18 شهریورماه تمدید شد لذا این نماد معاملاتی در پایان معاملات 18 شهریور متوقف خواهد شد.

    برچسب ها