عصر خودرو

در نیمه نخست امسال;

تولید محصولات پتروشیمی از مرز ٢٣ میلیون تن گذشت

عصر بازار- تولید محصولات پتروشیمی در کشور از ابتدای امسال تا نیمه شهریور ماه با رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به بیش از ۲۳ میلیون تن رسید.

تولید محصولات پتروشیمی از مرز ٢٣ میلیون تن گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران رشد تولید محصولات پتروشیمی را حاصل تولید 23 میلیون پتروشیمی از 47 مجتمع پتروشیمی دانست.

    وی گفت: از مجموع شرکت های پتروشیمی، تولید 29 مجتمع بیش از تولید پارسال آنها بوده است که این تعداد 62 درصد از مجتمع ها را شامل می شود.

    بساق زاده رشد تولید صنعت پتروشیمی کشور را در 6 ماه نخست امسال با توجه به فصل تعمیرات اساسی مجتمع های پتروشیمی قابل توجه خواند.

    عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران یادآور شد: انتظار می رود که در نیمه دوم امسال افزون بر رشد تولید محصولات پتروشیمی، تعهدات درنظر گرفته در زمینه فروش و صادرات نیز محقق شود.

    در آخرین گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که 20 شهریور ماه منتشر شد، میزان تولید محصولات پتروشیمی در پنج ماه نخست امسال بیش از ٢١ میلیون و ٢٣٨ هزار تن اعلام شد که این رقم تا ١٥ شهریور ماه از مرز ٢٣ میلیون تن عبور کرده است.

    برچسب ها