عصر خودرو

با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطبان رقم خورد;

در سالروز تاسیس بانک صادرات ایران، نشریه داخلی این بانک در قالبی تازه منتشر شد

عصر بازار- ​بانک صادرات ایران در راستای افزایش میزان اثر بخشی و رضایت مندی جامعه مخاطبان خود، نشریه سپهر(نشریه داخلی بانک) را با طراحی نو و افزایش جاذبه های بصری منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار داد.

در سالروز تاسیس بانک صادرات ایران، نشریه داخلی این بانک در قالبی تازه منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه سپهر با ٢٣سال سابقه در قالب هفته‌نامه به عنوان ابزاری ارتباطی است که تا کنون در اطلاع ‌رسانی به بیش از ٥٥ هزار تن از کارکنان شاغل و بازنشسته این بانک نقش آفرین بوده است. با نوآوری در رویه و رویکردهای روابط عمومی بانک صادرات ایران، که با آمدن علی جهانی به عنوان رییس آن آغاز شده است، بانک یاد شده با هدف افزایش میزان اثر بخشی و تعمیق بیشتر محتوا، ضمن بازنگری و بازمهندسی در قالب، محتوا و ارایه اطلاعات کمی و کیفی مطلوب تر از گذشته این  اقدام را عملی کرد.
    شایان توجه است این حرکت نوآورانه با توجه به خواست مخاطبان، نیاز به افزایش تنوع مطالب و با حمایت های مدیران عالی بانک صورت گرفت.
    در اولین نشریه جدید سپهر که با محوریت شصت و چهارمین سالروز تأسیس بانک صادرات ایران انتشار یافته، مطالب مفیدی در زمینه تاریخ، اهداف و برنامه های بانک در زمان تاسیس، نقش و جایگاه بنیانگذاران و پیشکسوتان بانک از جمله: دیدگاه های مهندس مفرح پایه گذار بانک صادرات ایران، دکتر سیف رییس کل کنونی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که اوایل دهه 70 مدیر عامل بانک متبوع بوده، تعدادی از همکاران بازنشسته و... در صفحات آن گنجانده شده است. خوانندگان می توانند مطالب دیگری همچون: گزارش بیست و هفتمین همایش سالانه بانکداری اسلامی، پیام مدیرعامل، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، بازدید مدیران از مناطق و واحدهای مختلف بانک، افتتاح حساب 10 حضرت امام خمینی(ره)، گفتگو با پیشکسوتان، یادداشت های اقتصادی و مدیریتی، اخبار تهران و استان‌ها و مسابقه و سرگرمی را در آن مطالعه کنند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو