عصر خودرو

اولین پیش بینی درآمد حسابرسی شده ۹۶ "وآذر"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در اولین درآمد حسابرسی شده هر سهم سال مالی پایان شهریور ماه سال ۹۶ ، با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال، معادل ۸۴ ریال زیان برای هر سهم پیش بینی کرد.

اولین پیش بینی درآمد حسابرسی شده ۹۶ "وآذر"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در بودجه 95 به ازای هر سهم "وآذر" مبلغ 132 ریال زیان در نظر گرفته شده، در حالی که در بودجه 96 زیان  هر سهم 36 درصد کاهش یافته و به 84 ریال رسیده است، دلایل این امر، افزایش 57 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری و کاهش 10 درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری باتوجه به روند بازار می باشد که نهایتا درآمدهای شرکت 81 درصد افزایش می یابد.
    از طرفی هزینه های عمومی اداری و سایر درآمدهای عملیاتی به ترتیب 20 و 43 درصد رشد می یابد، لذا زیان عملیاتی 813 میلیون ریالی بودجه 95 در سال آتی تبدیل به 4,073 میلیون ریال سود عملیاتی می شود،  همچنین هزینه های مالی بابت جریمه تسهیلات بانک سرمایه  50 درصد افزایش در نظر گرفته شده ، درآمدهای متفرقه هم 100 درصد کاهش یافته است مجموع این عوامل منجر به کاهش 36 درصدی زیان خالص شرکت می شود.
    شایان ذکر است دلیل افزایش سایر درامدهای غیر عملیاتی بودجه 95 نسبت به اطلاعیه قبلی، بابت فروش دو طبقه دفتر تهران می باشد.

    برچسب ها