عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه "وآتی" منتشر شد

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل سه میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال زیان کسب کرد.

صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه "وآتی" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در خرداد ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 34 میلیارد و 70 میلیون ریال و مبلغ 30 میلیارد و 782 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل سه میلیارد و 288 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

    این شرکت همچنین طی دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 10 میلیارد و 663 میلیون ریال خریداری کرد.

    "وآتی"در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 149 میلیارد و 211 میلیون ریال و ارزش بازار 5 هزار و 76 میلیارد و 598 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده این شرکت در خرداد ماه امسال با کاهش یک میلیارد و 672 میلیون ریال به مبلغ یک هزار و 147 میلیارد و 539 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن با افزایش 47 میلیارد و 254 میلیون ریال معادل پنج هزار و 123 میلیارد و 852 میلیون ریال محاسبه شد.

    برچسب ها