عصر خودرو

دلایل توقف و شرایط بازگشایی نماد سه بانکی و یک سیمانی در فرابورس

عصر بازار- سه بانک ایران زمین، دی و گردشگری همینطور سیمان لار سبزوار شرکتهای متعلق به فرابورس می باشند که بیش از هفت روز کاری متوقف هستند.

دلایل توقف و شرایط بازگشایی نماد سه بانکی و یک سیمانی در فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، "وزمین" به علت تغییر با اهمیت اطلاعات واقعی  حسابرسی نشده سال مالی 93 نسبت به آخرین پیش بینی سال مالی مذکور و رفع مبانی عدم اظهار نظر حسابرس نسبت به صورتهای مالی سال 93 متوقف شده استف لذا در صورت ارائه پیش بینی حسابرسی شده سود هر سهم سال مالی 95 براساس اخرین عملکرد واقعی،صورتهای مالی شش ماهه حسابرسی شده 94و صورت مالی سالانه حسابرسی شده و حسابرسی نشده 94 و صئرت مالی حسابرسی نشده سه ماهه ابتدایی 95 بازگشایی خواهد شد.
    بر این اساس، "دی" نیز به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی بطور فوق العاده از تاریخ 29 تیرماه امسال متوقف شده است که با ارائه صورتهای مالی سه ماهه 95 بازگشایی می شود. همچنین تعدیل سود هر سهم "وگردش" به موجب اعلام شرکت از تاریخ 25 مرداد ماه منجر به توقف نماد تاکنون شده است، در صورت ارائه اطلاعات پیش بینی سود هر سهم 95 با ذکر دلایل تعدیل و همینطور ارائه صورتهای مالی شش ماهه حسابرسی شده 95 نماد این بانک نیز بازگشایی می شود.
    در پایان، "سبزوا"  که از 7 شهریور ماه به دلیل تغییر با اهمیت در سود هر سهم سال مالی 95 متوقف شد با ارائه اطلاعات پیش بینی سود هر سهم البته با ذکر دلایل تعدیل و ارئه اولین پیش بینی سود هر سهم سال  مالی 96 بازگشایی خواهد شد.

    برچسب ها