عصر خودرو

با افزایش سرمایه ۷۵ درصدی؛

فرابورس ایران ۷۰۰ میلیارد ریالی می‌شود

عصر بازار-افزایش سرمایه ۷۵ درصدی فرابورس ایران به‌منظور رسیدن به حداقل سرمایه مطلوب و از طرفی تقویت ساختار مالی با توجه به توسعه بازارها و ابزارها صورت می‌گیرد، به این ترتیب سرمایه فرابورس از رقم فعلی یعنی ۴۰۰ میلیارد ریال با افزایش ۷۵ درصدی به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

فرابورس ایران ۷۰۰ میلیارد ریالی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، فرابورس ایران به‌عنوان یکی از نهادهای مالی فعال در کشور در راستای توسعه بازار سرمایه و افزایش سهم این بازار در تامین مالی پایدار اقتصاد ایران به‌زودی برنامه افزایش سرمایه 300 میلیارد ریالی را کلید خواهد زد.

    پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 300 میلیارد ریالی فرابورس که 200 میلیارد ریال آن از محل سود انباشته و مابقی از محل اندوخته طرح و توسعه تامین می‌شود، 28 شهریور ماه مجمع عمومی فوق‌العاده فرابورس با حضور سهامداران برگزار خواهد شد.
    افزایش سرمایه 75 درصدی فرابورس ایران به‌منظور رسیدن به حداقل سرمایه مطلوب و از طرفی تقویت ساختار مالی با توجه به توسعه بازارها و ابزارها صورت می‌گیرد. به این ترتیب سرمایه فرابورس از رقم فعلی یعنی 400 میلیارد ریال با افزایش 75 درصدی به 700 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه این رکن بازار سرمایه در کشور و افزایش نقش آن در تامین مالی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی باشیم.
    ازجمله برنامه‌های مجمع افزایش سرمایه فرابورس که در تاریخ 28 شهریورماه برگزار خواهد شد می‌توان به مواردی مانند قرائت و استماع گزارش هیات‌مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح موادی از اساسنامه اشاره کرد.
    لازم به ذکر است؛ مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام فرابورس ایران روز یکشنبه مورخ 28 شهریور ماه ساعت 15 در محل تالار قلم مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، واقع در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق) بعد از ایستگاه مترو حقانی، بلوار کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

    برچسب ها