عصر خودرو

توضیحات "لازما" در خصوص صورت مالی سال ۹۴

عصر بازار- کارخانه های صنعتی آزمایش با نماد معاملاتی "لازما" در خصوص صورتهای مالی حسابرسی نشده سال مالی ۹۴ توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات "لازما" در خصوص صورت مالی سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، چهار دانگ مغازه واقع در خیابان جمهوری در سال مالی پایان شهریور 93 به شرکت جوشکاب واگذار و در صورتهای مالی همان سال افشا شده است. همچنین زمین شرکت کارخانه های صنعتی مرودشت در صورت مالی تلفیقی سال 93 و 94 به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در فهرست دارائی ها ذکر شده است.
    به این ترتیب، با توجه به مالکیت حدود 100 درصدی کارخانه های صنعتی مرودشت توسط شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش تهران، اولا مطالبات مذکور قابلیت بازیافت داشته و نیاز به احتساب ذخیره در حسابها از این بابت نیست و ثانیا موارد مذکور در سال مالی 95 اصلاح شده و از حسابها خارج گردیده،ثالثا کارخانه آزمایش مرودشت در سال مالی 95 حدود 10 میلیارد تومان افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران در دستور کار داشته که مراحل آن در حال انجام می باشد.
    شایان ذکر است، در ارتباط با معاملات با اشخاص وابسته سعی شده جزئیات معاملات به طور کامل افشا گردد، ضمنا به جز فروش یک دستگاه آپارتمان به شرکت جوشکاب یزد، سایر معاملات ذکر شده عمدتا مربوط به دریافت و پرداخت بین شرکتهای گروه و تسویه بدهی ها می باشد.

    برچسب ها