عصر خودرو

سهم ۴۰ درصدی مرداد ماه از فروش محصولات "کرماشا"

عصر بازار- صنایع پتروشیمی کرمانشاه گزارش تولید و فروش یکماهه منتهی به پایان مرداد ماه سال جاری را منتشر کرد، براین اساس ۲۳ درصد کل تولید (از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ماه) و ۴۰ درصد فروش شرکت سهم مرداد ماه می باشد.

سهم ۴۰ درصدی مرداد ماه از فروش محصولات "کرماشا"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، "کرماشا" از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد ماه در مجموع 436 هزارو 115 تن اوره و آمونیاک تولید کرده و 270 هزار و 385 تن از محصولات را به فروش رسانده است و از این بابت مبلغ یک هزار و 855 میلیارد و 482  میلیون ریال به دست آورده است.
    براساس این گزارش، در مرداد ماه شرکت 101 هزار و 323 تن اوره و آمونیاک تولید کرده است لذا با توجه به مطالب فوق 23 درصد از کل تولید پنج ماه ابتدایی سال سهم مرداد ماه می باشد، همچنین شرکت موفق شده در مرداد ماه 108 هزار و 408 تن از محصولاتش را به فروش برساند که 40 درصد کل فروش شرکت می باشد.
    شایان ذکر است، این شرکت در تیر ماه 100 هزار و 718 تن از محصولاتش را تولید کرده که 0.6 درصد در ماه مرداد افزایش یافته، همینطور در تیرماه تنها 20 هزار و 115 تن از محصولات شرکت به فروش رفته، لذا از جهت تعداد فروش نیز در ماه بعدی شرکت توانسته حدود 439 درصد بیشتر به فروش برساند. در مجموع  سهم تیر ماه از تولید و فروش (از ابتدای سال مالی شرکت تا پایان مرداد ماه) به ترتیب 23درصد و7 درصد می باشد، لذا فروش مرداد ماه نسبت به تیرماه افزایش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد، اما سهم تولید ثابت می باشد.

    برچسب ها