عصر خودرو

تغییر مالکیت بیش از ۴۶۵ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران ضمن رشد ۹.۷ واحدی آیفکس، بیش از ۴۶۵ میلیون ورقه بهادار دست به دست شد.

تغییر مالکیت بیش از ۴۶۵ میلیون ورقه بهادار در بازارهای فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات بازار فرابورس ایران در روز 7 شهریورماه افزایش یافت و در مجموع 465 میلیون و 650 هزار ورقه بهادار به ارزش 972 میلیارد و 820 میلیون ریال خرید و فروش شد.

    همچنین شاخص کل فرابورس، این هفته را با افزایش 9.7 واحدی آغاز کرد و در جایگاه 738 واحدی قرار گرفت و سهام هلدینگ خاورمیانه، پالایش نفت تهران و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین تاثیر مثبت را در رشد آیفکس داشتند.

    طبق این گزارش، سهام بیمه کوثر در دومین روز معاملاتی خود در بازار دوم، بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را با معامله 21 میلیون و 240 هزار سهم به ارزش 38 میلیارد و 950 میلیون ریال از آن خود کرد.

    شرکت‌های بیمه میهن، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و شمال شرق شاهرود بیشترین افزایش قیمت و گروه فن‌آوا، سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و زغال سنگ پروده طبس بیشترین کاهش قیمت را در معاملات روز جاری به ثبت رساندند.

    همچنین، اوراق تسهیلات مسکن در بازه 698 تا 712 هزار ریال داد و ستد شد.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اطلس با معامله 76 هزار و 100 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه چادرملو با داد و ستد 50 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و همچنین مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه، نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش بینی با سرمایه جدید، نماد معاملاتی شرکت بیمه آرمان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد معاملاتی کشتیرانی دریای خزر پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بودیم.

    برچسب ها