عصر خودرو

زامیاد آمار تولید و فروش یک ماهه را اعلام کرد

عصر بازار- شرکت زامیاد با سرمایه ای معادل پنج هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال، گزارش تولید و فروش یکماهه منتهی به ۳۱/۰۵/۹۵ منتشر کرد.

زامیاد آمار تولید و فروش یک ماهه را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، "خزامیا" که سود هر سهم سال مالی اسفند 95 را براساس عملکرد واقعی سه ماهه 81 ریال پیش بینی کرده بود، در 5 پنج ماه اول سال  11,027 دستگاه انواع وانت و مینی تراک و کامیون  تولید کرده  و موفق شده 8,708 دستگاه را به فروش برساند.
    براساس این گزارش بیشترین تولید و فروش این شرکت وابسته به سایپا،  مربوط به گروه  وانت NIB  می باشد و تولید کامیون شرکت تنها 12 عدد بوده، همچنین 2 عدد وانت NI  فروش رفته در مرداد ماه مربوط به تولید ماه های قبل بوده است.
    به این ترتیب، تولید این شرکت  طی مرداد ماه 2,393 دستگاه بوده که تولید نسبت به تیرماه 69 درصد افزایش را نشان می دهد، همچنین فروش شرکت در تیرماه 1,407 دستگاه بوده که در مرداد ماه به 2,157 تعداد افزایش یافته است. نرخ فروش در مرداد ماه مشخص نشده اما در تیرماه 99,908 میلیون ریال کل مبلغ فروش می باشد، که از ابتدای سال مالی تا پایان تیر مبلغ فورش بالغ بر 369 میلیارد و 119 میلیون ریال محاسبه شده است.

    برچسب ها