عصر خودرو

عرضه ۹۹.۹۹ درصدی شرکت نوآوران مدیریت سبا در بازار سوم فرابورس ایران

عصر بازار- بازار سوم فرابورس ایران ۲۸ شهریورماه میزبان عرضه یکجای ۹۹.۹۹ درصد از سهام شرکت نوآوران مدیریت سبا خواهد بود.

عرضه ۹۹.۹۹ درصدی شرکت نوآوران مدیریت سبا در بازار سوم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان سهامدار عمده‌ای که دارای بیشترین تعداد سهام شرکت نوآوران مدیریت سبا است، در نظر دارد 99.99 درصد از کل سهام این شرکت را بطور یکجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار سوم به فروش برساند.

    نوآوران مدیریت سبا که در زمینه ارائه خدمات مالی، مشاوره‌ای و انجام پروژه‌های مالی، اخذ تسهیلات و وام از تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی به فعالیت می‌پردازد، با سال مالی 31 شهریورماه دارای سرمایه‌ای بالغ بر یکهزار و 500 میلیارد ریال است.

    بر این اساس از یک میلیارد و 500 میلیون سهم این شرکت تعداد یک میلیارد و 499 میلیون و 999 هزار و 600 سهم با قیمت پایه هر سهم 1080 ریال در تاریخ یکشنبه 28 شهریورماه توسط شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری واگذار می‌شود.

    از طرفی ارزش این عرضه، یکهزار و 619 میلیارد و 999میلیون و 568 هزار ریال است که سپرده حضور در این رقابت 48 میلیارد و 599 میلیون و 987 هزار و 40 ریال تعیین شده است. به این ترتیب خریداران با این میزان سپرده می‌توانند برای خرید این میزان سهام که کارگزار عرضه‌کننده آن شرکت کارگزاری صبا جهاد است به رقابت با یکدیگر بپردازند.

    برچسب ها