عصر خودرو

سمات خبر داد؛

درج نماد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در سامانه پس از معاملات

عصر بازار- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در سامانه پس از معاملات خبر داد.

درج نماد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در سامانه پس از معاملات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان نیز پس از پگاه گلستان به عنوان هفتاد و هفتمین نماد در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد و در نوبت عرضه اولیه 10 درصد سهام ایستاد.

    بر اساس این گزارش، سرمایه اسمی این شرکت 12 میلیارد تومان بوده و در عملکرد سه ماه اول سال جاری 320 ریال سود هر سهم محقق شده و شرکت صنایع شیر ایران مالک 99 درصدی آن است.

    این شرکت سال 1352 با خرید ماشین آلات از بلغارستان در در گلپایگان تاسیس و سال 1362 تکمیل و راه اندازی شده است. محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از انواع شیرهای استریل، شیرپاستوریزه، پنیرسفید فراپالایش، پنیرپرورده سه گوش، لیوانی و ورقه ای، پنیرهای تست، انواع دوغ، انواع ماست، خامه استریل، کشک، پنیر پیتزا، انواع پنیر وکیوم (ساده و طعم دار) پنیرهای رژیمی، پنیر سفید آب نمکی، پنیر بلغاری، انواع ماست، کره، انواع دسر، آب پنیر، آب پنیرتغلیظ شده، روغن حیوانی.

    در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان را با نماد "ذغگلپا" در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای معامله سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس مهیا شود.

    برچسب ها