عصر خودرو

در مذاکره با مدیران شرکت مدیریت شبکه برق ایران مطرح شد؛

اعلام آمادگی یک شرکت آلمانی برای همکاری با صنعت برق ایران

عصر بازار- یک شرکت آلمانی برای همکاری با صنعت برق ایران در زمینه مدیریت شبکه اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی یک شرکت آلمانی برای همکاری با صنعت برق ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایلنا، نشست معارفه و بررسی پیشینه، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خدمات مشاوره ای شرکت "دیگسایلنت" آلمان با حضور مدیرعامل این شرکت "فلاویو فرناندز" و به میزبانی شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.

    در این نشست که در آن نماینده این شرکت آلمانی در ایران، معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت شبکه برق ایران حضور یافتند، امکان استفاده از خدمات شرکت دیگسایلنت در راستای ارتقای سطح مطالعات شبکه برق کشور از جنبه‌های مختلف بهره‌برداری و برنامه ریزی مورد بررسی قرار گرفت.

    نرم افزار مطالعاتی "DIgSILENT PowerFactory" به عنوان مشهورترین محصول شرکت دیگسایلنت آلمان از حدود 10 سال پیش به صورت رسمی و با لیسانس معتبر در اختیار شرکت‌های صنعت برق و به ویژه شرکت مدیریت شبکه برق ایران قرار گرفته و پشتیبانی نرم افزار و فروش لیسانس جدید آن به ایران توسط این شرکت آلمانی حتی در خلال سال‌های تحریم نیزادامه داشته است.

    هم اکنون نیز در شرایط پساتحریم، این شرکت، طی نامه‌ای به وزارت نیرو در سال گذشته آمادگی خود را برای ارتقای سطح همکاری‌ها با صنعت برق ایران اعلام کرده است.

    در این نشست مباحثی چون جنبه‌های مختلف خدمات نرم افزاری، مشاوره ای و آموزشی که توسط شرکت آلمانی در سطح جهانی به بیش از 110 کشور ارائه شده و می‌شود، از جنبه‌های مختلف مطالعات شبکه برق در ابعاد برنامه‌ریزی و بهره‌برداری، حفاظت، کنترل و دیسپاچینگ، سیستم‌های مانیتورینگ، مطالعات گریدکد (Grid Code)، شبکه‌های هوشمند، تست وشناسایی پارامترهای نیروگاه‌ها، تنظیم ادوات کنترلی به‌ویژه PSS، انرژی‌های نو، مطالعات تجهیزات پیشرفته FACTS و HVDC، بازیابی شبکه و... توسط مدیرعامل شرکت دیگسایلنت آلمان ارائه شد.

    در ادامه حضار پرسش‌های گوناگونی درزمینه های عملیاتی مورد نظر شبکه برق کشور مطرح کردند.

    برچسب ها