عصر خودرو

شافعی و خوانساری گزینه‌های ریاست

آغاز ثبت‌نام اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای انتخاب رئیس جدید

عصر بازار- ثبت‌نام اعضای هیئت نمایندگانی که قصد شرکت در انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران را دارند با استقبال مناسبی شروع شده و مسعود خوانساری و غلامحسین شافعی از گزینه‌های متحمل به نظر می‌رسند.

آغاز ثبت‌نام اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی برای انتخاب رئیس جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، انتخابات اتاق بازرگانی ایران برای تعیین رئیس جدید بعد از استعفای نابهنگام محسن جلال‌پور در مرحله ثبت‌نام اعضای هیئت نمایندگان برای شرکت در انتخابات است.

    تعداد اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی 449 نفر است که شامل اتاق‌های تهران و شهرستانها و تشکل‌ها می‌شود.

    از ساعت 8 صبح ثبت‌نام شرکت کنندگان در انتخابات رئیس اتاق بازرگانی در 11 میز شروع شده و ساعت شروع انتخابات 9:30 اعلام  شده است.

    در میان حاضرین در هیئت نمایندگان گزینه‌های دولتی نیز مانند محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی مشاهده می‌شود اما غلامحسین شافعی‌ و مسعود خوانساری گزینه‌های احتمالی مطرح برای کاندیدای ریاست اتاق  هستند.

    در صورتی که یکی از این افراد بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی ایران بنشیند یکی از صندلی‌های نایب رئیسی اتاق بازرگانی خالی می‌ماند و باید طی هفته‌های آینده برای نایب رئیسی اتاق انتخابات برگزار شود.

    تا این لحظه هر دو گزینه کاندیداتوری ریاست اتاق بازرگانی ایران شامل مسعود خوانساری و غلامحسین شافعی برای شرکت در انتخابات برگه دریافت کرده‌اند.

    برچسب ها