عصر خودرو

هواپیمای بریتیش ایرویز پس از ۴ سال وقفه بار دیگر در فروگاه امام(ره) به زمین نشست

عصر بازار- نخستین هواپیمای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، پس از چهار سال وقفه در پرواز به تهران، ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه امروز(جمعه) در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به زمین نشست.

هواپیمای بریتیش ایرویز پس از ۴ سال وقفه بار دیگر در فروگاه امام(ره) به زمین نشست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این پرواز ساعت 21 روز گذشته(پنجشنبه) به وقت محلی، فرودگاه لندن را با شماره پرواز 153 ترک کرد و ساعت 6 و 15 دقیقه صبح امروز(جمعه) با هدایت «کامی حسینی» خلبان انگلیسی ایرانی تبار در فرودگاه امام خمینی(ره) فرود آمد.
    شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز برای نخستین بار در سال 1946 میلادی پروازهای خود را به ایران آغاز کرد، اما به علت تحریم های ظالمانه، این شرکت پروازهای خود را در سال 2012 به ایران قطع کرد.
    پس از توافق هسته ای و اجرای برجام، این شرکت هوایی انگلیس چهار ماه پیش اعلام کرد بار دیگر انجام پروازهای خود را به تهران در دستور کار قرار داده و امروز نخستین پرواز آن با هواپیمای بوئینگ 777 در فرودگاه امام حمینی(ره) به زمین نشست و قرار است در هر هفته 6 پرواز از لندن به تهران انجام دهد.
    با از سرگیری پروازهای بریتیش ایرویز به ایران، اکنون پرواز مستقیم بین تهران و لندن در هر هفته به 9 پرواز افزایش یافت که شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سه پرواز تهران - لندن و بالعکس و بریتیش ایرویز لندن - تهران و بالعکس انجام می دهند.

    برچسب ها