عصر خودرو

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد:

طی شش ماه ۹۱ هزار پیام سوئیفت صادر شده است

عصر بازار- معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: چند روز پیش با مدیر عامل بانک ملی گفت و گویی داشتم؛ وی اعلام کرد که طی این شش ماه ۹۱ هزار پیام سوئیفت صادر کردیم.

طی شش ماه ۹۱ هزار پیام سوئیفت صادر شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، مرتضی بانک افزود: خوشبختانه توفیقات بسیار ارزشمندی برای کشور به وجود آمده است. این توفقیات ملی است و شخصی؛ گروهی و حزبی نیست.

    معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه فضای بسیار خوبی برای ارتباطات بین المللی و اقتصاد بین المللی فراهم شده و هیات های بسیاری به کشور آمده و هیات های بسیاری در حال آمدن به ایران هستند.

    بانک در بخش دیگری گفت: شعبات بانک ملی در آلمان و انگلیس بازسازی و گشایش یافت و فعال شد که می تواند گشایش اعتبار کرده و ال سی صادر شود.

    وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از اعتبارات و پول های ما که متمرکز شده بود و وارد نمی شد؛ وارد کشور شده است، افزود: بسیاری از محدودیت ها در زمینه کشتیرانی، بیمه و حوزه های دیگر برداشته شد و اینها اقدامات مثبتی است که انجام شده است.

    بانک همچنین با اشاره به حوزه اقتصادی و تاکید بر نتایج پرثمر در این حوزه اظهار داشت: رشد اقتصادی در سه ماه نخست امسال 4.4 دهم بود و این اقدام بسیار ارزشمندی است.

    وی گفت: به این نکته توجه کنیم که رشد اقتصادی در سال 91 منفی 6.5 بود و امروز 4.4 دهم هستیم و پیش بینی می شود که تا پایان سال قطعا به 5 درصد می رسد.

    معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برخی می گویند این رشد اقتصادی با محاسبه نفت است؛ باید پاسخ دهم همواره رشد اقتصادی ایران با محاسبه معاملات نفتی انجام می شده است.

    برچسب ها