عصر خودرو

۱۴ هزار میلیارد تومان درآمد برنامه‌ریزی شده نفتی محقق نشد

کاهش شدید درآمدهای نفتی در بهار امسال

عصر بازار- منابع حاصل از نفت و فراورده‌های نفتی ایران در بهار امسال در حالی ۴.۳ هزار میلیارد تومان گزارش شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان و میزان رقم پیش‌بینی شده در بودجه امسال برای بهار سال ۹۵ معادل ۱۸.۹ هزار میلیارد تومان بود.

کاهش شدید درآمدهای نفتی در بهار امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، منابع حاصل از نفت و فراورده‌های نفتی ایران در بهار امسال در حالی 4.3 هزار میلیارد تومان گزارش شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان و میزان رقم پیش‌بینی شده در بودجه امسال برای بهار سال 95 معادل  18.9 هزار میلیارد تومان بود.

    آن طور که بانک مرکزی در گزارش«گزیده آمارهای اقتصادی» خرداد ماه امسال گزارش داده، در سه ماهه نخست امسال بیش از 4.3 هزار میلیارد تومان دولت ناشی از نفت و فراورده‌های نفتی درآمد داشته و این در حالیست که رقم مصوب سه ماهه این میزان در بودجه سال 95 معادل 18.9 هزار میلیارد تومان بوده است.

    بر اساس این گزارش میزان درآمدهای این بخش در بهار سال گذشته و سال 93 نیز به ترتیب 10 هزار میلیارد و 13.8 هزار میلیارد تومان بوده است.

    همچنین از 4.3 هزار میلیارد تومان منابع درآمدهای حاصل از نفت و فراورده‌های نفتی ایران در بهار امسال 2.6 هزار میلیارد تومان منابع حاصل از ارزش نفت خام بوده است.

    برچسب ها