عصر خودرو

صعود آرام سکه

عصر بازار- در روزهای اخیر نرخ سکه با شیبی ملایم حرکت صعودی داشته است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید حدود ۳۰۰۰ تومان و نیم سکه حدود ۱۰ هزار تومان با افزایش قیمت روبرو شده‌اند.

صعود آرام سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، انواع سکه در روزهای اخیر با شیبی ملایم روند افزایشی را طی کرده است.

    سکه تمام طرح جدید در ابتدای هفته جاری با قیمت یک میلیون و 111 هزار تومان به طور متوسط در بازار عرضه شد. این نوع سکه در روز هشتم شهریور به یک میلیون و 113 هزار تومان رسید و در بازار دیروز - سه‌شنبه - با ادامه این روند صعودی یک میلیون و 114 هزار تومان فروخته شد تا در این بازه زمانی 3000 تومان افزایش قیمت پیدا کند.

    همچنین نیم سکه در این هفته در روز شنبه - ششم شهریور - 567 هزار تومان عرضه شد و در روز بعد به 569 هزار تومان رسید که در نهایت به 570 هزار تومان در بازار دیروز رسید تا با افزایش 3000 تومانی روبرو شده باشد. 

    اما طی این هفته در میان انواع سکه ربع سکه با نوساناتی همراه شد. ربع سکه در نخستین روز هفته 294 هزار تومان در بازار آزاد عرضه شد و در روز یکشنبه - هفتم شهریور - 295 هزار تومان فروخته شد. همچنین در روز بعد به شیب افزایشی‌ خود ادامه داد و 296 هزار تومان رسید اما در بازار دیروز - نهم شهریور - روندش معکوس شد.

    همچنین سکه گرمی در این فاصله زمانی با ثبات قیمت همراه بوده و روی نرخ 182 هزار تومان قرار داشته است.

    سکه تمام طرح جدید در این هفته نسبت به قیمت هفته گذشته خود یعنی حدود یک میلیون و 112 هزار تومان، از ثبات نسبی برخوردار بوده است. اما نیم سکه در مقایسه به نرخ هفته قبل خود 10 هزار تومان افزایش قیمت داشته و از 560 هزار تومان در اواخر هفته گذشته به 570 هزار تومان رسیده است.

    همچنین ربع سکه روند افزایشی نسبت به هفته گذشته پیدا کرده و از 290 هزار تومان به 296 هزار تومان رسید.

    برچسب ها