عصر خودرو

رئیس صندوق بازنشستگی کشور :

تمرکز صندوق بازنشستگی، سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و فولاد است

عصر بازار- رئیس صندوق بازنشستگی کشور گفت: صندوق بازنشستگی در حوزه فولاد و واحدهای احیاء آن و واحدهای پتروشیمی و نیروگاه‌ها تمرکز بیشتری دارد زیرا این مجموعه از حوزه‌هایی است که در آنها مزیت نسبی داریم .

تمرکز صندوق بازنشستگی، سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و فولاد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمود اسلامیان در مورد اولویت سرمایه‌گذاری‌ها در صندوق بازنشستگی اظهار داشت: تمرکز صندوق بازنشستگی بیشتر بر روی حوزه‌های دارای مزیت و عمدتا بر روی حوزه انرژی است . 

    رئیس صندوق بازنشستگی گفت: صندوق بازنشستگی در حوزه فولاد و واحدهای احیاء آن و واحدهای پتروشیمی و نیروگاه‌ها تمرکز بیشتری دارد زیرا این مجموعه از حوزه‌هایی است که در آنها مزیت نسبی داریم .

    وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین پروژ‌ه‌های صندوق بازنشستگی که امسال افتتاح می‌شود، چیست؟ ، گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما یک واحد فولادی در هرمزگان است که تا پایان سال افتتاح می شود.

    اسلامیان افزود: سبد دارایی‌های مالی به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص از قبیل نقدشوندگی و شفافیت دارایی، همواره مورد نظر فعالان بازار سرمایه هستند.

    وی با اشاره به ظرفیت تولید 1.6 میلیون تن فولاد در شرکت صبافولاد خلیج فارس افزود: این شرکت امسال در منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها