عصر خودرو

معاون وزیر صنعت تاکید کرد

رونق تولید وخروج از رکود از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصادی دولت

عصر بازار- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رونق تولید، خروج از رکود، فعال‌سازی بخش‌های صنعتی راکد از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی است.

رونق تولید وخروج از رکود از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصادی دولت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محسن صالحی‌نیا امروز، در مراسم افتتاحیه شرکت پرتو فرازان آویژه، اظهار کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم تغییرات مثبت بسیاری در حوزه اقتصادی و صنعتی ایجاد شده است.

    وی افزود: رونق تولید، خروج از رکود، فعال‌سازی بخش‌های صنعتی راکد از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی است که تحقق کامل این سیاست ها می تواند آینده اقتصادی کشور را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.
    او همچنین توسعه واحدهای تولیدی متوسط و کوچک را از دیگر اهداف اقتصادی دولت دانست و گفت: در حال حاضر 95 درصد واحدهای تولیدی کشور صنایع کوچک و متوسط هستند که  8000 واحد صنعتی را شامل می‌شود.
    صالحی نیا در ادامه ابراز کرد: دولت به دنبال رشد اقتصادی هشت درصدی است و خوشبختانه عملکردها نشان می‌دهد که این هدف به زودی محقق می‌شود.
    معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت دستیابی به بازارهای صادرات خارجی تاکید کرد و گفت: برای رونق صادرات باید برای تولید کنندگان فضای رقابتی ایجاد کنیم، ایجاد این فضا به افزایش کیفیت محصولات منجر می‌شود و مسیر فروش محصولات ایرانی در بازارهای خارجی را هموار می‌کند.
    وی در پایان به تشکیل کارگروه حل موانع تولید اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات تولید باید موانع را شناسایی کرد و با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات گام برداشت و این کارگروه بستری برای تحقق این مهم محسوب می‌شود.

    برچسب ها