عصر خودرو

قائم‌مقام وزیر صنعت خبر داد;

بیش از ۴۰۰۰ واحد صنعتی تسهیلات دریافت کردند

عصر بازار- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس‌جمهور خروج از رکود ۷۵۰۰ واحد تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

بیش از ۴۰۰۰ واحد صنعتی تسهیلات دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در جلسه شورای اداری و ستاد تسهیل رفع موانع تولید شهرستان آمل با اشاره به اینکه دولت روند حمایت از صنایع کوچک و متوسط را در دستور کار قرار داده است؛ تصریح کرد: نباید به گونه ای جریان سازی کرد که اوضاع کشور خوب نیست زیرا روند خوبی در کشور حاکم شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از 4000 واحد تولیدی تسهیلات دریافت کردند، افزود: در کشور طرح های برای اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود تعریف شده است.

    رحمانی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای کوچک و متوسط مطالبه رهبری در ابتدای سال جاری بود، افزود: همین دستور موجب شد تا رئیس جمهور خروج از رکود 7500 واحد تولیدی را در دستور کار قرار دهند.

    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: مشکلات کشور را باید با غیرت ملی رفع کنیم، در اقتصاد مقاومتی هفت ابلاغیه داریم که یکی از آنها رفع موانع تولید است.

    وی با اشاره به اینکه ابلاغیه های اقتصاد مقاومتی برای خروج از رکود در کشور طراحی شده است، افزود: در هر طرحی ده ها برنامه برای بخش صنعت، معدن و کشاورزی تدارک دیده شده است.

    این مسئول با اعلام اینکه هر واحد دارای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا دو میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کند که در این بخش5400 واحد در این بخش در کشور شناسایی شده است، افزود: از سیاست های دولت تکمیل و راه اندازی 36 طرح ملی است.

    وی ادامه داد: 16 هزار میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی از سوی بانک ها پرداخت می شود که بانک مرکزی آمادگی پرداخت بیش از این میزان را نیز اعلام کرده است.

    قائم مقام وزیر صنعت، بیان کرد: انتظار داریم این قدم ها زمینه خوبی برای اشتغال جوانان در پی داشته باشد.

    وی گفت: دولت به اهداف ترسیم شده و قولی که داده است عمل می کند.

    برچسب ها